Äntligen börjar vardagen igen, och därmed hoppas jag även att rutinerna kommer.
Ludwig kör sin första dag på dagis på 4,5,6 veckor, eller vad det nu blev. Jösses vad han längtat. "Jag saknar efter mina dagisvänner", är en fras som gått varm. En kort dag för lilleman idag, 10-13. För att bli lite varm i kläderna.

Det har hänt rätt mycket sen sist. Men mer om det en annan dag. Just nu hae jag problem med högerhand, då jag fått en ilsk nagelbandsinflammation som har skapat svulstkött och gör fruktansvärt ont. Klarade mig från antibiotika (tur för min stackars mage) och har istället en stark kortisonsalva. Är så där halv skönt att smörja på det på det öppna "såret" men det verkar hjälpa lite iallafall.

26 års dagen närmar sig med storm steg. Det där med att fira är inte riktigt min grej men har iallafall tagit ledigt så jag kan äta middag med vännerna. Alltid något. Iår är önskelistan inte speciellt lång. Pengar så jag kan åka på ikea ungefär. Ja presentkort på kläder är alltid uppskattat också då garderoben behöver nya koftor/tjocktröjor. Lever i princip i en och samma just nu.

Nu är det dags att leta fram stövlarna. Regnet står som spön i backen. Suck. Kan väl åtminstone bli uppehåll så jag kan promenera till dagis.

Hadé tills vi hörs igen.

2 kommentarer

momma

18 Aug 2014 13:08

Kul att se du,ni lever,det var länge sen sist men det kan ju bli så ibland.Själv har jag även varit tyst,och fått problem med bilen igen,så jag har inte just tagit mig så långt bort.har plockat lite kantareller som du ska få när jag kommer till stan,när det blir vet jag ej.Synd du fått inflam i handen,hur det nu gått till.Vi hörs,kram momma

E.

18 Aug 2014 13:30

Hej : Linnéa hoppas du har haft en skön sommar!? Och att du kunnat slappa o hämtat nya krafter, det är alltid skönt att höra från dej, Du är en ljuspunkt i min vardag, (Tack!). Så intressant att följa Dig och Ludde. Ha det så bra kram Erland.<3


Kommentera

Publiceras ej