På många sätt och vis. 
För det första GRATTIS ÄLSKADE MOMMIS PÅ FÖDELSEDAGEN! <3

och för det andra;

Jag fick världens finaste bukett och så fina ord på ett kort levererat till jobbet ikväll. Jag har de finaste vännerna i världen helt enkelt. Som vet när jag behöver lite uppskattning. 
En utav mina bästa killkompisar skrev och sa att han hade en grej till mig. Han kommer till parkeringen på jobbet och leverar då buketten. Alltså, jag blev så rörd att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. 
<3

Ibland behövs det lite bekräftelse på att man är uppskattad och omtyckt. Efter en mycket jobbig vecka, med lite sömn och ett mående på botten så gjorde det här verkligen min dag. Kommer att leva länge på detta. 

Mer kärlek åt folket helt enkelt. 

Nu ska sista natten för veckan klaras av och sen imorrn kväll väntas ett kvällspass innan det är fredag och Luddebus kommer hem. Undra vad vi ska hitta på för skoj i veckan. 

2 kommentarer

E.

03 Jul 2014 08:28

Vilket vackert vänskapsbevis<3. Tråkigt med ditt " båtennapp" i mående, livet går upp o ner men nog tycker man att det väldigt djupt ibland,och det går så j..la trögt att hitta trappen upp till glädje o liv. Men ett dygn går fort snart kommer Din glädje och kärlek inrusande . Tänker mycket på er/dig önskar dig mycket kärlek . Du har enplats i mitt hjärta. Kram på dej. Erland.

momma

04 Jul 2014 09:56

Hej pyran jag blev glad när jag såg att du fått en överraskning när du var trött o slut det är sånt som gör att man orkar gå vidare.Hoppas nu att ludde och du får en fin vecka tillsammans vädret är på väg att bli bättre förhoppningsvis.Jag är nu hemma igen,det blir röjning av gräs som prio ett.Puss o kram momma.

Kommentera

Publiceras ej