Vad tiden går! Semestern närmar sig med stormsteg och jag känner att jag behöver en vecka där jag får vara Linnéa. Att bara tänka på mig själv. Jag är ledig med min älskade de veckor han inte är hos sin pappa men jobbar dessvärre in de veckorna när han åker igen. Tänker inte sticka under stolen att jag blir sliten och inte är helt på banan då men vad gör man inte för att få vara med sin skrotunge. Sen hoppar jag in extra då och då så tiden bara rinner iväg för fröken Vrede. 

Om ett tag ska jag hämta hem lillvännen och då väntar en tur till Arvesund där vi ska sova inatt och imorgon väntar den årliga släktträffen på den sidan. Perfekt tillfälle att träffa alla samtidigt :) På söndag ska vi på dop för älskade trollungen Linnéa så vi har mkt skoj att se framemot denna helg. 

Det behövs roliga saker att se framemot då livet hela tiden testar ens gränser. 

Nu ska jag fortsätta packa. Var egentligen bara ett livstecken jag ville lämna :) 



3 kommentarer

E.

18 Jul 2014 16:12

Härligt att höra från dej. Slit inte ut dej!! Jag har sagt det förut ,ingen tackar en när man inte orkar mer.lyssna på kroppen!. Hoppas ni får det bra på semestern, att värmen kommer tillbaka. Va festligt att du ska till Arvesund ,jag härstammar från hammarnäset, på morsans sida Halvarsson. Sköt om dej och grabben. Varma hälsningar: Erland.

♥ Tirja ♥

18 Jul 2014 16:41

Åh fantastiskt vackra fina du! Vi må hitta på något nån dag! Syns på söndag ♡♡♡

momma

19 Jul 2014 17:43

Kul att ni ska på lite trevligt,det behövs lite glädje-ämnen emellan även om det inte är stora sådana.Vi ska ha invigning på nya hängbron på söndag,då är det även handölsdagen med lite aktiviteter runt byn,själv ska jag ha loppis då.Önskar dig en trevlig helg.Kram momma.

Kommentera

Publiceras ej