Sist jag skrev, den 18 september, så skrev jag om att jag har blivit rödflammig. Jag ringde senaste på kvällen till 1177 för att liksom dubbelkolla. Till svar fick jag att jag skulle åka in direkt. Det var en allergisk reaktion. Jag fick tabletter mot det och nya antibiotika.
Ja herregud. Jag har lyckas med allt senaste två veckorna.

Det gick bra att dra tanden. Lugnande måste vara det bästa dom har kommit på för oss med tandläkarskräck. Fantastiskt. Jag har inte haft speciellt ont. En värktablett om dagen ungefär. Men däremot i lördags så var jag så trött så trött. Jag sov i princip hela dagen. Antibiotikan, infektionen och alla anspänningar som släppte gjorde sitt. Det var riktigt läskigt. Jag var verkligen totalt uttömd på energi och så där slutkörd har jag nog aldrig varit.

Igår kändes det bättre. Och så kom mitt älskade troll hem på snabbvisit eftersom jag inte kunnat haft honom i veckan då jag var dålig. Blev en riktigt mysig dag med lunch hos moffa och bakning här hemma. Han somnade i en mycket märklig ställning i mitt knä och jag njöt verkligen av stunden.

Nu är han klar för att gå upp på förskolan. Längtar efter sina kompisar :-)
Själv ska jag testa vila lite eftersom jag ska göra mitt första pass på en vecka inatt. Det kommer nog gå bra men jag går fortfarande runt och liksom väntar på att något mer ska hända mig. Känns som att september varit min otursmånad detta år.

Kommentera

Publiceras ej