Dom senaste dagarna kommer nog inte hamna bland dom bästa dagarna i mitt liv. Jag hann vara hemma i ganska exakt 4 timmar innan febern kom och det blev en tur på sjukhuset igen. Där togs det prover och jag blev satt på dropp. Min puls var tydligen väldigt hög, så jag hamnade under någon slags kod. Blev körd till ett rum på akuten men fick åka hem senare på kvällen. Var ingen fara på torpet så att säga men de var oroliga då febern kom snabbt och blev snabbt hög.

Igår åkte jag till tandläkaren och hade samtal och diskuterade hur vi skulle gå tillväga. Febern kom tillbaka på kvällen men idag har jag varit feberfri. Har varit helt slut men det hör väl till.
Har dock fått en mindre rolig biverkning på penicillinet. Rödflammig över hela kroppen och det kliar nå fruktansvärt.
Känner att febern är på gång igen, som vanligt på kvällstid.

Imorgon bär det av till tandläkaren igen och tand rackaren skall dras. Något jag är riktigt nervös över men jag ska få lugnade och blir omhändertagen av en kompis efteråt så det ska nog gå bra. Blir iallafall av det tanden, så jag får se det. Så det kan väl bara bli bättre efter det?



1 kommentarer

E.

18 Sep 2014 22:38

Hej: Vilken pärs ! Skönt att du fått hjälp och kommer att få hjälp. Bra att du har en vän som tar hand om dej,du behöver nog lugn och vila efter allt. Sköt om dej , tänker på dej, god natt o sov gott. Erland.

Kommentera

Publiceras ej