Jag kan nästan inte ens förstå att det är sista dagen imorgon. Sista dagen på skolan, inga arbeten som ska in, ingen stress. Helt underbart!
Som jag har längtat efter den här dagen, men det känns samtidigt väldigt trist att lämna skolbänken, för jag trivs otroligt bra. Jag har fått många nya vänner som jag kommer ha kvar resten av livet och jag har hitta mig själv och min motivation till att klara saker.

Det var som sagt jobb igår, 10,5h slutade det på och jag var rätt mör när jag kom hem, jättehungrig, jättesjuk, och en son som inte alls hade planer på att sova. Varför sova när mamma kommit hem? :) Då vill man ju ta igen det som man missat.

Det fanns lite tider på det här stället som jag ska kolla med chefen om jag får ta. Dom har bara mig och en annan vikare så jag tror inte att det ska vara några problem men jag måste självklart kolla först med henne eftersom hon varit där längre än mig.

Att ha ett jobb direkt när man är klar med skolan är ingen självklarhet för alla och därför är jag väldigt glad att jag fått den möjligheten. Särskilt med tanke på att jag har en liten pojk på 1,5 år och det ska ju rulla på fast man inte har skola.

Egentligen vet jag inte vad jag gör på skolan idag, jag är sjuk, snorig, hostig och dessutom nackspärr men att ligga hemma och tycka synd om sig själv är inte riktigt min kopp av te. Jag väntar på att få svar på uppgfiterna som jag har skickat in och just nu verkar det riktigt lovade. Jag fick bra betyg på mitt arbete om Epilepsi och det kändes otroligt härligt. Nu väntar jag på att få svar på min uppgift om Diabetes också.

Kaffe på det här så kickar vi igång denna SOLIGA dag!

Kommentera

Publiceras ej