Som rubriken lyder, det är en fruktansvärt dålig dag idag. Allt och då menar jag ALLT går åt pipan för mig. Började redan imorse, halv sex, och sen dess har det fortsatt. Ett tag undrade jag till och med vem tusan det var som ville mig något illa.

Jag tänker inte skriva allt som har hänt då det är mycket, men kan ju säga såhär iallafall, en ny blöja som blev proppfull och innehållet hamnade i Luddes säng där han lekte, på dom ny bytta kläderna och på mamman. Trodde jag skulle koka.

Sen insåg jag för en stund sedan att det regnar, blåser och är allmänt skit väder ute, och vi ska med bussen tio.
Inte nog med det. 41:- på busskortet, nada löst i plånboken så nu har jag skrapat ihop alla små pengar jag hittat här hemma och tar mig iallafall till stan. Så går det när huvudet inte är med.
Tror biljetten kostar 44 eller 46 så därför blir jag riktigt irriterad över busskortet :P

Jaja, alla dar kan inte vara bra men just denna dag orkade inte jag med allt skit. Ludden vaknade halv sex efter en halvstökig natt (han är sjuk förresten, hostig och snorig), och det kändes inte super kul med tanke på att jag ska jobba kväll. Jag vet någon som kommer vara extremt trött ikväll!

Ne, dags att packa det sista då man aldrig vet vad som händer i sista sekund. Med tanke på min otur idag tänker jag gå tidigt till bussen.

1 kommentarer

Anonym

28 Feb 2012 09:25

Hoppas att fortsättningen blir bättre än starten

idag,förstår inte att du har så dålig koll på

dina små inkomster så du får krångla ofta med

dina busstransporter där måste du skärpa dig.

Nog med uppläxning,trots det älskar jag dig

kram på dig momma

Kommentera

Publiceras ej