Precis kommit in från sista promenaden med Diezel. Eftersom J inte kan ta med sig honom till Norge än, så fick han vara med mig några dagar denna vecka. Jag är ledig imorgon så jag hoppas på fint väder och härliga promenader med lill-vovven.

Igår hände något konstigt. Under dagen kände jag mer och mer att halsen började klia, sedan började näsan och rinna. Mer än så blev det inte, fören jag låg i joursängen och skulle sova. Då kom febern från ingenstans.
Imorse var det fortfarande feber fram och tillbaka och har fått tagit ett gäng Alvedon för att kunna gjort något överhuvudtaget idag.
Planen var en mysig stund på stan med Linda, men hann knappt ner innan orken försvann och jag fick vända hem. Kändes sen bra efter en liten vila, men kommer och går lite i omgångar.

Och som grädden på moset så började ryggen göra ännu mer ont (haft ryggvärk i nån vecka) och nu är det minsann jag som måste boka tid hos någon som kan fixa ryggen. Vissa dagar vill jag gråta av smärta.

Snoken rinner förfullt och jag har fått en aning whiskey-röst men till helgen ska jag vara frisk för då ska vi på bröllop, blir intressant och se vad Ludwig tycker om att sitta i en kyrka. :)

Godnatt godnatt.

Kommentera

Publiceras ej