Sista april är här. De planerna jag/vi hade ändrades och slutade med att jag och Ludden är själv. Och Ludden somnade redan 17.30. Dock vaknade han för en stund sedan och var super hungrig. Förstår honom, han hoppade ju över kvällsfikat. 
Ja planerna blev inte som tänkt idag, och jag blir inte förvånad, men men, jag är iallafall glad att jag har lill-prinsen till sällskap. Trots att han sovit och snart sover igen. 

Men vilket väder idag då! Snö, hagel, blåst, kallt som attan. Man hade vant sig vid solen och värmen redan. 
Har hunnit med det jag tänkt idag. Det är inte ofta det händer. Viktigast var att växa lite pengar. Stod utanför Forex redan klockan 10.00. Tur var det, för det var säkert 10 pers bakom mig tillslut. Efter Forex fick dollarstore sig ett besök och jag införskaffade en nackkudde. Minns sen sist att det inte var så skönt att åka buss så länge ifall man blev trött :-)
Sedan handlade jag hem det som fattades, som mjölk, potatis och korv. Varför tar allt slut samtidigt? Särskilt sådant som ludden absolut tycker ska finnas i kylen :P

Kikar just nu på Pearl Harbor som går på femman och vilken film det är! Har sett den många gånger men den är värd att se igen. Ska dock snart ge upp den då jag tänkt packa lite. Fröken med sämsta minnet måste packa i god tid. Sen vet jag att mormor tar med sig det viktigaste som tandkräm, spray och sådant så det gör inget om jag glömmer. Men kläder måste funderas ut, en tjejs största problem tror jag. Trots att det handlar om typ två ombyten bara. 

Ha en fortsatt trevlig sista april.
Imorgon är det bara tre dagar kvar! 

3 kommentarer

E.

30 Apr 2014 22:33

Ja även hos oss blev det en lugn kväll. Kallt o småblåsigt inget för onda kroppar, så ha en " skön " 1 maj . Ha det så bra och trevlig resa :-) vi kanske skrivs innan avfärd. M.v.h. Erland.

momma

01 May 2014 08:42

Tur du hade ludde som sällskap igår,själv åkte jag buss till ulvån och vädret var vintrigt men okej.Gott med vickning efter brasan var hemma vid 22.Skulle dricka en cider,men fick en öl istället som jag inte druckit på 20 år minst det var inte gott men ville inte klaga.Snart är det dags för vårt äventyr kul.Ha det gott kram momma

Svar: Va roligt. Hoppas det inte var fylleslag som det brukar kunna vara på den där bussen dit upp (menar inte dig utan du vet vad jag menar, haha).
Idag tog vi lite sovmorgon, men sedan började tvätt och städpatrullen igen. :-) kramis
Linnéa Vrede

momma

01 May 2014 13:09

Nej det var lugnt o sansat ,de flesta tog det lugnt inte några festprissar dom har nog knoppat in före tror jag lika bra .Håller på att tvätta lite i nedre huset o skulle försöka kratta lite ,men tusan va kalla vindar.provar även lättare kläder känns inte rätt just nu.Vi ses snart kram momma.

Kommentera

Publiceras ej