2 kommentarer

momma

03 Mar 2014 19:29

Hej,undrar vad ni använder för färg,kul att ha kvar.Middan såg både god o nyttig ut,hoppas det smaka bra.Jag har fipplat med nån tagnent så nu kan en blind kolla skärmen,vet inte hur det kunde bli så,jag som är så bra på ny teknik,jag skoja.Ha en fin kväll kram momma

Svar: Det är sådan färg som alltid funnits, såna där stora runda kakor :-) vi ska se om vi hittar penslar nu då det var slut på barnens land. Hobby Boden har säkert :-) kram
Linnéa Vrede

E

04 Mar 2014 07:54

Godmorgon : bra handtryck, är det Luddes talrik ? Äter som en tonåring,blomkål o broccoli? Bra matvanor har du lärt ut. Du är en"god mor". Ha de bra . Erland.

Svar: Min tallrik, men Ludde äter lika mycket, fast utan alla grönsaker. Han äter bara grönsaker när han själv vill, så jag lurar ner det i maten istället :)
Linnéa Vrede

Kommentera

Publiceras ej